Elwira Musiałowicz-Czech

Elwira Musiałowicz-Czech
Kandydat na Burmistrza Miasta Jasła i radną - okręg wyborczy nr 4 w Jaśle: Elwira Musiałowicz-Czech

piątek, 28 listopada 2014

                                        Oświadczenie Pani Elwiry Musiałowicz-Czech

                                           
                                          https://www.facebook.com/elvira.musialowicz


                                               Szanowni Państwo, koledzy, koleżanki.

    Mnóstwo epitetów i stwierdzeń padło już pod moim adresem, pod adresem moich konkurentów politycznych.
To było do przewidzenia. Przewidzieć można było również to, że jeśli kobieta mówi, że chce zmian, to idzie w tym kierunku. Wierzę, że obrałam dobry kierunek. Kierunek rozwoju Miasta Jasła.


     Powtarzamy wciąż, że pragniemy zmian. Dokonajmy ich.

     Zarzuca mi się, że zdradziłam Platformę Obywatelską. (nie należę, do żadnej partii politycznej, a jedynie jestem sympatykiem - co wyraźnie podkreślam i co wcale sie nie zmieniło) .Ryszard Pabian, którego wspieram w II turze, prosząc tym samym Was o Jego wsparcie, też nie jest członkiem żadnej partii i to nas łączy. Nie uprawiajmy polityki na szczeblu samorządu, na szczeblu Naszego Jasła.

     Dodam tylko, że moją kampanię wyborczą sfinansowałam z własnych środków, a nie tak, jak się to sugeruje za pieniądze Platformy Obywatelskiej czy jakiegokolwiek z członków Platformy Obywatelskiej.

    Chcę zatem zaznaczyć Wam wszystkim, że poniosę wszelkie konsekwencje osobiście jako Elwira Musiałowicz- Czech, a nie jako Platforma Obywatelska, od której kompletnie się nie odcinam. Mam w tej partii mnóstwo wspaniałych przyjaciół, którzy niestety czasem muszą ze względu na przynależność, powiedzieć kilka słów przeciwko - dla zasady.

   Chciałam podziękować również wszystkim tym w Platformie Obywatelskiej w Jaśle, którzy pozwolili mi ubiegać się o fotel burmistrza Miasta Jasła. Dziękuję tym wszystkim, którzy nie wstydzili się szyldu Platformy Obywatelskiej i nie wstydzą jej się nadal. Dziękuję tym wszystkim, którzy startowali do Rady Miasta Jasła, Rady Powiatu Jasielskiego i wspierali mnie osobiście w dążeniu do zmiany w Naszym ukochanym Jaśle. Cokolwiek się nie wydarzy, zapewniam Was wszystkich,że będę do Waszej dyspozycji, bo czuję potrzebę zrewanżowania się, za osiągnięty wynik. Wyłącznie dla dobra Jasła i mieszkańców.

Konsekwentnie TAK, dla zmian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz